reklama

Ako sa správať pri pokladni

Nakupovanie potravín je bežná činnosť, ktorej sa bez výhrad a vytrvalo oddávame v snahe najesť sa. Samotný nákup nie je nijako zvlášť náročný, v podstate len nahádžeme všetko do nákupného košíka, ale potom prichádza moment, ktorý je kritický... Pre mnohých rovnako bežná činnosť ako samotné nahádzanie do košíka... Pre tých druhých je tu niekoľko praktických rád ako tento kritický okamih zvládnuť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (178)

Keď kupujem potraviny, ktoré treba odvážiť, odvážim ich predtým, ako ich vyložím na pás.
Keď vykladám tovar na pás, nechám miesto na páse aj ostatným.
Keď kupujem fľaše, ukladám ich na pás naležato, aby nepopadali.
Keď som už vyložil nákup na pás, neodbieham už pre žiadny tovar.
Keď sa tovar posúva po páse, nestojím ako teľa, ale posúvam sa pozdĺž pásu s ním a košík si beriem so sebou.
Keď mi tovar pokladníčka blokuje, nakladám si ho priebežne do tašky, nenechávam ho letargicky ležať.
Keď nie som schopný naložiť tovar priamo do tašky tak, aby som nezdržiaval ostatných, nakladám ho späť do nákupného košíka, a až následne do tašky zásadne mimo priestoru pokladne.
Keď mi pri páse, príp. pri platení zazvoní mobil alebo iPhone, nedvíham a netelefonujem.
Keď nakupujeme dvaja, zadelíme si úlohy - jeden vykladá a nakladá a druhý platí, nestojíme obidvaja ako teľce.
Keď nakupujeme viacerí, neznamená to, že sa máme všetci nadrbať k pásu.
Keď platím mincami, nevysypem ich z peňaženky a nepoviem pokladníčke nech si z nich vyberie.
Keď už platím kartou, poznám svoj PIN.
Keď som už zaplatil a všetko naložil, opúšťam priestor pokladne, nestojím tam ako teľa a nerobím si poriadok v peňaženke.
Keď nemám peniaze, nejdem do obchodu vôbec!!

Lukáš Biba

Lukáš Biba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tešia ma veci, aj materiálne, sushi aj iPhone... Zoznam autorových rubrík:  HudbaJedloĽudia

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu