reklama

Zabrzdil som dva metre od nich

Dnes ráno za výdatného dažďa a v pološere sa otec rozhodol, že so svojimi tromi deťmi prebehne cez cestu mimo prechodu pre chodcov. A zrazu sa mi vrútili pred auto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Je to neuveriteľne nepríjemný pocit. Zažil som to asi trikrát, ale takto dramaticky ešte nie. Situácia bola pomerne prehľadná. Zo zastávky odchádzal autobus, čo som videl už z diaľky. Videl som aj ľudí, ktorí z neho vystúpili. Tri deti vo veku do 10 rokov a s nimi otec, teda to, že to bol ich otec, je len domnienka, ale čo iné vás napadne, keď ich drží za ruky.

Pozrie doprava, doľava už nie... Už som bol tak blízko, že som počul, ako zakričal:

„Poďme!!“

Všetci štyria sa rozbehli a tlkot môjho srdca sa zastavil...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Brzda!! Naplno!!

Nerozmýšľal som nad tým, či dostanem šmyk, za každú cenu som chcel zastať... ABS... Zabrzdil som na premočenej vozovke s veľkými ťažkosťami... Zostali sme všetci stáť... Len som tam stál, svietil im do tvárí a pozeral sa na nich... Oni sa pozerali na mňa... Nezmohol som sa na vôbec nič... Žiadne gesto... Žiadny prejav... Len som sa na nich pozeral a prepadla ma strašná úzkosť... Naplno som si uvedomoval, čo sa mohlo stať...

A bol som šťastný, že sa nestalo nič...

TERAZ sa nestalo nič...

Lukáš Biba

Lukáš Biba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tešia ma veci, aj materiálne, sushi aj iPhone... Zoznam autorových rubrík:  HudbaJedloĽudia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu