Vážený pán riaditeľ,
v pondelok a v utorok som navštívil Vašu pobočku. Chcel som sa informovať o hypotéke. Do pobočky som prišiel tesne pred štvrtou, Vaše pracovníčky ma usmernili, že ohľadne hypotéky treba ísť na poschodie. Nezastavili ma. Vybehol som na poschodie, kde som narazil na Vašu zdesenú pracovníčku, ktorá sa ma pýta, že čo si prajem. Hovorím, chcel by som nejaké informácie o hypotéke. Jej reakcia – no ale už sú štyri hodiny. Zostal som nemo stáť, lebo som nevedel ako na také niečo reagovať, pretože som ani len netušil, že pobočka sa o štvrtej zatvára, na čo ma Vaše pracovníčky pri vstupe do pobočky snáď mohli upozorniť, namiesto toho ma pokojne poslali na poschodie. Pracovníčka pokračovala – to vás už nikto nevybaví, môžete prísť zajtra, ale JA vás nevybavím, vybaví vás kolegyňa. Zrazu ste sa objavili Vy, pán riaditeľ. Nepozdravili ste sa mi, ani ste sa situáciu nijako nesnažili riešiť, aj keď Vaša prítomnosť aspoň pracovníčku donútila prvýkrát povedať – prepáčte, že vás dnes nevybavíme. Nedostal som žiadny kontakt na nikoho, ani na kolegyňu, ktorá ma vraj mala na druhý deň vybaviť, tak som odišiel s veľmi zlým pocitom, že to predsa len skúsim na druhý deň.
Prišiel som na druhý deň už s dostatočným predstihom o 14:45, čo som si aspoň myslel. Do 5 minút sa objavila iná pracovníčka, nie tá, čo mi deň predtým niekoľkokrát zdôraznila, že ma nevybaví ani dnes, ani zajtra. Táto pracovníčka však len prišla ku kopírke a za neustáleho kopírovania sa ma opýtala, že čo si prajem, bez pozdravu, bez očného kontaktu. Hovorím – chcel by som sa informovať ohľadne hypotéky. Odpoveď – to vás dnes nikto nevybaví, nám skončila kampaň, my nahadzujeme hotové hypotéky, musíte si dohodnúť stretnutie. Moja reakcia – už včera ma poslali preč, dnes ma zase posielate preč, vidím, že nemáte záujem. Jej reakcia – nieže nemáme záujem (stále hľadela do kopírky), treba si dohodnúť stretnutie. Ani jedno slovo prepáčte...
A potom som odišiel a už sa do Vašej pobočky nikdy nevrátim...
Samozrejme nezanevrel som na celú banku a skúsil som to v druhej pobočke, kde sa ku mne správali milo, aj keď ma tiež nemohli vybaviť kvôli tomu, že ich hypotekárni špecialisti boli na školení, čo mi normálnym ľudským spôsobom zdôvodnili a povedali prepáčte. Okamžite som dostal kontakt a dohodli sme si stretnutie...
Nikto mi niekoľkonásobne nezdôrazňoval, že ma nikto nevybaví...
Vidíte, že sa to dá... Nič iné som ani od Vašej pobočky nechcel...