reklama

Džentlmen

Som bol na obede v reštaurácii, už som dojedal priemerné denné menu a došli takí dvaja – ona v strednom veku, vo svojom ponímaní štýlovo poobliekaná do lacných handier, ale s úrovňou, do ružova zladená. On v takej flanelovej košeli na tvári stále taký jemný úsmev. Prišli k stolu... On si sadol... Ona zostala stáť a uprene na neho pozerala...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pochopil... S úsmevom vstal... Vysunul stoličku... Ona si sadla... Nahlas a zreteľne povedala: „Ďakujem.“ Aj on si sadol... S úsmevom...

Na všetkých stoloch v reštaurácii boli tulipány. Keď prišla čašníka k ich stolu, že čo si dajú ona opäť nahlas a zreteľne: „Ja sa nemôžem pozerať na ten kvet. Ja neznášam tulipány. Môžete to odniesť?“ Čašníčka bez všetkého vyhovela. Ona opäť nahlas a zreteľne: „Ďakujem.“

Niečo si objednali a čašníčka odišla. Následne sa jej zachcelo na toaletu. Oznámila mu to decentne. Ale zreteľne... Vstal... Vysunul stoličku... Podal jej ruku... Vstala... Nahlas a zreteľne povedala: „Ďakujem.“ A išla sa vyčúrať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A on sa stále usmieval a vyzeral taký spokojný...

Lukáš Biba

Lukáš Biba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tešia ma veci, aj materiálne, sushi aj iPhone... Zoznam autorových rubrík:  HudbaJedloĽudia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu