reklama

Džentlmen

Som bol na obede v reštaurácii, už som dojedal priemerné denné menu a došli takí dvaja – ona v strednom veku, vo svojom ponímaní štýlovo poobliekaná do lacných handier, ale s úrovňou, do ružova zladená. On v takej flanelovej košeli na tvári stále taký jemný úsmev. Prišli k stolu... On si sadol... Ona zostala stáť a uprene na neho pozerala...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pochopil... S úsmevom vstal... Vysunul stoličku... Ona si sadla... Nahlas a zreteľne povedala: „Ďakujem.“ Aj on si sadol... S úsmevom...

Na všetkých stoloch v reštaurácii boli tulipány. Keď prišla čašníka k ich stolu, že čo si dajú ona opäť nahlas a zreteľne: „Ja sa nemôžem pozerať na ten kvet. Ja neznášam tulipány. Môžete to odniesť?“ Čašníčka bez všetkého vyhovela. Ona opäť nahlas a zreteľne: „Ďakujem.“

Niečo si objednali a čašníčka odišla. Následne sa jej zachcelo na toaletu. Oznámila mu to decentne. Ale zreteľne... Vstal... Vysunul stoličku... Podal jej ruku... Vstala... Nahlas a zreteľne povedala: „Ďakujem.“ A išla sa vyčúrať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A on sa stále usmieval a vyzeral taký spokojný...

Lukáš Biba

Lukáš Biba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tešia ma veci, aj materiálne, sushi aj iPhone... Zoznam autorových rubrík:  HudbaJedloĽudia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu